Loading...
Έκτακτα δίχως τακτΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Λένη Ζάχαρη:  Περί παιδιών και Παιδείας…

Το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται πως αν κάτι γνωρίζει πολύ καλά είναι η πρόσθεση, η αφαίρεση, ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση. Είναι δε γεγονός πως δεν τα έχει μάθει πρόσφατα, αλλά έχει εντρυφήσει στις πράξεις της αριθμητικής δεκαετίες ολόκληρες! Τις έχει σπουδάσει και μάλιστα στου Κασίδη το κεφάλι, όπου Κασίδης ίσον παιδιά!
Κάθε υπουργός Παιδείας ονειρεύεται να μείνει εις τας δέλτους της Ιστορίας με κάποιο λαμπρό έργο, έτσι αγωνίζεται σκληρά να ξηλώσει το έργο των προγενέστερων αυτού και ό,τι του φαίνεται περιττό. Να προσθέσει ό,τι αυτός κρίνει ορθό, να προκαλέσει διχασμό και διαίρεση μεταξύ κοινωνικών στρωμάτων, δασκάλων και γονιών, γονιών και παιδιών, παιδιών και κυβερνήσεως, δασκάλων και κυβερνήσεως και πάει λέγοντας που σημαίνει πολλαπλασιασμό των ήδη υφισταμένων προβλημάτων της Παιδείας!
Διότι το γνωρίζουν κι οι πέτρες στην Ελλάδα πως η Παιδεία αντιμετωπίζει προβλήματα που έχουν την απαρχή τους στην ίδρυση του νεότερου ελληνικού κράτους! Τόσο μακριά πάει το ζήτημα.
Κάθε χρόνο αντί κάτι να λύνεται προστίθενται μερικά έως πολλά ακόμη. Αυτή τη χρονιά, με τη συνδρομή του κοροναϊού, τα προβλήματα μας διογκώθηκαν κι ως συνήθως τα κρύψαμε κάτω από τα χαλιά, μέχρι που τα σήκωσαν κι αυτά οι μαμάδες και είπε το Υπουργείο να προσθέσει μερικά ακόμη τώρα που έχουμε και Πανελλήνιες.
Έτσι, εκεί που τα παιδιά ακόμη να συνέλθουν από τη “διαδικτυακή” μάθηση και πάθηση, ακούστηκε και το υπέροχο, φοβερό και ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ “Καταργούνται τα μαθήματα των Εικαστικών και της Μουσικής από το Σχολείο”… Μάλιστα, δουλειά δεν είχαμε και δουλειά βρήκαμε!
Τι λέτε ρε κύριοι! Και τους καθηγητές τι θα τους κάνετε; Γαργάρα;;; Κάθε φορά ένα μάθημα σας δυσαρεστεί και το καταργείτε; Τη μια τα Θρησκευτικά, την άλλη τα Λατινικά από τις Πανελλήνιες και παπαγαλίζουν Κοινωνιολογία, την άλλη η Λογοτεχνία… Λιγότερες ώρες Φιλολόγων, Θεολόγων, τώρα Εικαστικών και Μουσικών; Πού το πάτε το πράγμα; Μήπως πάει μόνο του; Θα απολαμβάνουν μαθήματα Μουσικής και Εικαστικών μόνο κάποιοι “εκλεκτοί” που θα τα πληρώνουν έξτρα ή από εκεί ξεκινάει η απαίτηση κατάργησης;
Τι θα κάνει το σχολείο πιο ενδιαφέρον; Θα μου πείτε πως δεν κάνουν όλοι αυτό που θα έπρεπε κλπ.. Αηδίες! Τόσα σχολεία έχουν ορχήστρες και χορωδίες χάρη στους καθηγητές και δασκάλους μουσικής και τόσα σχολεία κάνουν εκθέσεις των έργων των μαθητών τους στα Εικαστικά! Όχι στις γνωστές και μεγάλες συνοικίες, αλλά κι εκεί που πολλοί δεν φαντάζονται!
Βέβαια είναι κι αυτή η νέα γενιά πολιτών… Πώς θα φτιάξεις “πρόβατα” όταν αυτά έχουν μάθει να ονειρεύονται και να ζωγραφίζουν ή να τραγουδάνε τα όνειρά τους; Κάποιοι έχουν βαλθεί να κόψουν τα φτερά των παιδιών κι αν για κάποιο λόγο κάνουν πίσω τώρα, είναι βέβαιο πως θα επανέλθουν δριμύτεροι στο εγγύς μέλλον. Το χρέος μας είναι να υπερασπιστούμε τα παιδιά μας.
Το υπουργείο θα συνεχίσει με τις πράξεις της αριθμητικής. Άλλωστε έχουμε τα αποτελέσματα των Εξετάσεων, αλλά κι έναν Χειμώνα μπροστά μας! 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.