Read more about the article Χαρούλα Βερίγου: Επίπλαστη δόξα
3d render platform and Natural podium background, Concept successful, Ladder of success above the clouds, backdrop blue planet and night sky for product display, showcase, mockup, cosmetic or etc

Χαρούλα Βερίγου: Επίπλαστη δόξα

Προβολείς, στον κόσμο του φαίνεσθαι, άναψαν κι απόψε τα φώτα στραμμένα πάνω σου, αυτό δεν θέλεις; Τι κι αν ο εαυτός σου ουρλιάζει για λίγη περισυλλογή, εσύ ζεις για το…

0 Comments

Ανθούλα Δανιήλ: ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ από την Προϊστορία στην Ελλάδα του σήμερα. Δίγλωσση έκδοση, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Εκδ. Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος.

Πρόκειται για μία Έκθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Ν. Κεσσανλής- Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών στο χρονικό διάστημα 29 Δεκεμβρίου 2021 με 28 Φεβρουαρίου 2022. Διήρκεσε δηλαδή δύο γεμάτους μήνες.…

0 Comments

Βάλτερ Πούχνερ: Η δυνητική δύναμη της σκέψης

Η προσωκρατική φιλοσοφία έχει ήδη θίξει τα βασικά οντολογικά ζητήματα της ανθρώπινης ύπαρξης ως σκεπτόμενης οντότητας που διαθέτει συνείδηση και αυτοσυνείδηση. Τα αινιγματικά στην ερμηνεία και πολύσημα σπαράγματα του Ηράκλειτου…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: «Ράφτης Κυριών» τού Φεϋντώ στο Θέατρο Γκλόρια σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα με διαδραστική αποστασιοποίηση, συνοδεία ζωντανής μουσικής.

Το λεγόμενο «καλογραμμένο έργο» τού Σκριμπ είναι πρότυπο για τη γαλλική δραματουργία μέχρι σχεδόν τη δραματική αποδόμηση και το χαοτικό μεταμοντέρνο, τότε που ξεχάστηκαν οι παλαιές, δοκιμασμένες πανάρχαιες αφηγηματικές τεχνικές…

0 Comments

Γιώργος Βοϊκλής: «Δεν έχουμε οξυγόνο» Συλλογικό. Επιμέλεια: Ηλίας Φραγκάκης και Παναγιιώτης Χατζημωυσιάδης. Εκδ. Εύμαρος

Ρέκβιεμ για τους δολοφονημένους των Τεμπών     Το συναξάρι του 21ου αιώνα.     Τριάντα έξι προσευχές για τις πενήντα επτά ψυχές που χάθηκαν στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου του…

0 Comments

Γεωργία Παπαδάκη. ΑΝΟΙΓΩ ΚΡΑΣΙ

  Η παραπάνω φράση η διατυπωμένη συνεκδοχικά, δηλαδή δηλώνεται το περιεχόμενο αντί του περιέχοντος, είναι της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και σε χρήση μέχρι σήμερα. Αλλά και το ρήμα «ανοίγω-ομαι» πέρασε…

0 Comments

Pier Paolo Pasolini, Οι στάχτες του Γκράμσι – Το κλάμα του εκσκαφέα.  Μετάφραση: Αλέκα Πλακονούρη

Ι. [Υπέροχη και άθλια πόλη]   Μόνο ν’ αγαπάς, μόνο να γνωρίζεις μετρά, όχι το ότι έχεις αγαπήσει, όχι το ότι έχεις γνωρίσει. Φέρνει απελπισία   το να ζεις έναν…

0 Comments

Σίμος Ιωσηφίδης: Μανόλης Αναγνωστάκης- Μίκης Θεοδωράκης: To Nαυάγιο

Μια οφειλόμενη προσέγγιση     Μπαίνοντας, αιφνιδίως σχετικά, στον πειρασμό λίγων γραμμών αναφοράς στις χαμηλότονες σελίδες του ‘θεοδωρακικού’ ρεπερτορίου, αποπειρώμαι ένα μέρος διείσδυσης στο τραγούδι «Το ναυάγιο». Πρόκειται για μια…

0 Comments

Κοσμάς Κοψάρης: μια συνομιλία με τον ποιητή Θανάση Μανούση

Τι αντιπροσωπεύει για εσάς η ποίηση;   Είναι ένα είδος επικοινωνίας, κομμάτι του εκτεταμένου φαινότυπού μας, που περιγράφει πιο εύστοχα από τις απλές λέξεις βαθύτερες-λεπτότερες έννοιες. Αρέσκομαι να το κάνω…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Κλασικό και Δομημένο Τοπίο – Ποιητική Διάσταση στον Σεφέρη και τον Ελύτη

Σε συνέχεια του ‘κλασικού και δομημένου κειμένου’ στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, βλέπουμε εδώ κάτι αντίστοιχο με την ίδια διάκριση: ‘κλασικό και δομημένο τοπίο’. Έτσι, το δίπολο ‘κλασικό – δομημένο’ μπορεί…

0 Comments