Γεωργία Μακρογιώργου: George Wallace[1] ‘So, this is Antioch’[2] (εκδ. Ανάλεκτο, 2025) ISBN: 978-618-87477-8-4

Η νέα ποιητική συλλογή του George Wallace, ‘So, this is Antioch’ «Λοιπόν αυτή είναι η Αντιόχεια», δημιουργεί από την αρχή, ακόμα από τον τίτλο αίσθηση περιπλάνησης. Η Αντιόχεια, ως σύμβολο…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Ποίηση και Μαθηματικά / Υλικό και Σχόλια Β4 – Bob Kurosaka / There Was a Young Maiden

ΥΛΙΚΟ   1.1 Σύντομο Βιογραφικό Ο Bob Kurosaka είναι Αμερικανός ποιητής του 20ού αιώνα, γνωστός για τα σύντομα λογοπαίγνια και λιμερίκια που συνδυάζουν χιούμορ, μαθηματικές ή γεωμετρικές αναφορές (όπως η…

0 Comments

Ζωή Κατσιαμπούρα: Φιλίες του Φέησμπουκ

Αναρτήθηκε, από τον οργανωτή μιας εκδήλωσης-παρουσίασης βιβλίου, πρόσκληση για αυτήν στο Φέησμπουκ, με φωτογραφία του συγγραφέα του βιβλίου. Σοβαρή φωτογραφία, γυρισμένος τρία τέταρτα ο συγγραφέας, αγέλαστος, πώς να γίνει, γιατρός…

0 Comments

Ελισσαίος Βγενόπουλος: Asura – σειρά

Όταν Η Οικογένεια Κατασπαράζει Τον Εαυτό Της Η οικογένεια: καταφύγιο και φυλακή μαζί. Ένας μικρός κόσμος, χτισμένος με μυστικά, ενοχές και τρυφερότητα, που τρέφεται απ’ την αγάπη αλλά μεγαλώνει με…

0 Comments

Χρύσα Αλεξοπούλου: Γιώργος Αποστόλου, Ιστορίες Αντοχής, εκδ. Φίλντισι, 2024, σ. 128.

Μετά από τέσσερις ποιητικές συλλογές κι ένα θεατρικό έργο ο Γιώργος Αποστόλου επιλέγει να «συνομιλήσει» με τους αναγνώστες του με τις Ιστορίες Αντοχής. Πρόκειται για συλλογή οκτώ διηγημάτων, για τα…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: Φεστιβάλ Κολωνού 2025. Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν. «Το Δράμα της Δημοκρατίας».

Το Θέατρο Τέχνης ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ πάντα στην πρωτοπορία χάρη στην καλλιτεχνική του διευθύντρια Μαριάννα Κάλμπαρη και τους πανάξιους συνεργάτες που επιλέγει. Στο τομέα τής Πολιτιστικής Διαχείρισης σπανίζουν – παγκοσμίως –…

0 Comments

Ανθούλα Δανιήλ: Miguel de Cervantes Saavedra – 29 Σεπτεμβρίου 1547 γεννήθηκε, σαν σήμερα,  22 Απριλίου 1616 πέθανε

                 Μετά την Αγία Γραφή ο Θερβάντες (και μετά τον Θερβάντες ο Σαίξπηρ) είναι ο πιο πολυμεταφρασμένος συγγραφέας του  κόσμου. Το πώς ήταν…

0 Comments

Χρ. Δ. Αντωνίου: Η Ευρώπη του σήμερα και ο Σεφέρης: μια διασύνδεση

«Ο πόνος, η φρίκη και το μεγαλείο έχουνε τώρα βολευτεί κοντά μας, στα σπίτια μας, στην καθημερινή ζωή, σαν κατοικίδια. Τα συνηθίζουμε ανεπαίσθητα» ( Γ. Σεφέρης, Μέρες Δ', σ. 22).…

0 Comments

Γιάννης Κολοκοτρώνης: Σχόλιο στο Presence του Αντώνη Μιχαηλίδη

Η υβριδική μορφή με ανθρώπινο σώμα, κεφαλή αλεπούς και υπερβολικά μακριά έντονα δάκτυλα στο έργο Presence (2025 κάρβουνο, μολύβι, σκόνες ζωγραφικής, σμάλτο 50x80 cm) του Αντώνη Μιχαηλίδη (Χαρτούμ, 1960)  μας…

0 Comments

Ανθούλα Δανιήλ: 40ός Ποιητικός Διαγωνισμός της ΠΕΛ στους Δελφούς,  στις 26, 27και 28 Σεπτεμβρίου 2025 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού – το Χρονικό ενός τριημέρου

Έφτασε στον αριθμό 40 ο φετινός Ποιητικός Διαγωνισμός της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών και στέφθηκε με επιτυχία, όπως πάντα. Ημέρα πρώτη. Ώρα εφτά. Το ποιητικό τριήμερο, ποικίλο σε δράσεις, άρχισε με…

0 Comments

Κώστας Ξ. Γιαννόπουλος: Συμβολισμός, αισθαντικότητα και μηδενισμός, μουσικότητα και σκοτεινότητα

«Οι μεγάλοι ποιητές πρέπει να είναι ΄τα λιγότερο ευαίσθητα όντα’ γιατί η έντονη συγκίνηση αναστέλλει την καλλιτεχνική δημιουργία» Ντενί Ντιντερό   Μια Ριξιά των ζαριών ποτέ δε θα καταργήσει το…

0 Comments