Κώστας Γιαννόπουλος. Ποίηση
Ποίηση είναι ένα ρόδο που φωτίζει το σκοτάδι Ποίηση είναι το λευκό γιασεμί που δεν σκοτεινιάζει Ποίηση είναι ένα παιδί που γελά Ποτέ δε σκέφτηκα τι είναι ποίηση Γιατί δεν…
Ποίηση είναι ένα ρόδο που φωτίζει το σκοτάδι Ποίηση είναι το λευκό γιασεμί που δεν σκοτεινιάζει Ποίηση είναι ένα παιδί που γελά Ποτέ δε σκέφτηκα τι είναι ποίηση Γιατί δεν…
Χαρακτηριστικό κι αξιοπρόσεκτο στοιχείο στην ποίηση της Χλόης Κουτσουμπέλη, που επαληθεύεται και στο καινούργιο της βιβλίο «Το σημείωμα της οδού Ντεσπερέ», είναι η αίσθηση ότι η λαχτάρα για τη χαρά…
Διαβάζοντας τη νουβέλα του Νίκου Τακόλα «Οι 32 ώρες της Θεάς», δυο πράγματα αυτόματα έρχονται στο νου. Πρώτον οι πίνακες των ιμπρεσιονιστών Μονέ και Μανέ με την υποβλητική ατμόσφαιρα…
Πρόσφατα ασχοληθήκαμε με την παροιμιακή έκφραση των αρχαίων βίος ἀβίωτος. Με τον ίδιο τρόπο έχει σχηματιστεί άλλη μία παροιμία, η φράση δῶρον ἄδωρον, που συναντούμε σε έναν στίχο της…
Οι εκλογικές αναμετρήσεις πλησιάζουν και όλοι γνωρίζουμε πως δεν θα είναι ούτε μία ούτε δυο ούτε τρεις, τύφλα να έχουνε τα Παιδιά του Πειραιά, διότι ως γνωστόν είμεθα λαός κιμπάρης,…
Ας το πάρουμε απόφαση όλοι, θιασώτες και πολέμιοι: ο Νέμες δεν έχει σκοπό να βάλει νερό στο κρασί του… Όπως και στον Γιό του Σαούλ, εξακολουθεί να ερευνά νέους τρόπους…
«Ξαναδιαβάζοντας...αλλιώς.» Μέλπω Αξιώτη, ΑΠΑΝΤΑ, Γ' Τόμος «Χρονικά» Έκδοση 1980, Αθήνα Εκδόσεις Κέδρος Επιμέλεια: Μάρω Δούκα – Βασίλης Λαμπρόπουλος Είναι από την αρχή γνωστό πως στη στήλη τούτη ξαναφέρνουμε στη μνήμη,…
Αγαπημένες μου, Μαντάμ Σιλένα και Κυρία Φώφη, Είδα την κουβέντα σας και μπήκα. Πράγματι 21 του Μάρτη έχουμε ένα κάρο γιορτές, εγώ όμως μόνο την ημέρα της Ποίησης και…
Αισιόδοξο Ήρθε η Άνοιξη ξανά. Παπαρούνες πνίγονται στον πράσινο πολτό της. Όμως εγώ θα γράψω ένα ποίημα αισιόδοξο που να μιλά για μέλισσες υπέρβαρες για έναν ήλιο με…
Η τέχνη της ερωτοτροπίας, ή του φλερτ όπως έχει καταλήξει να αποκαλείται, έχει πεθάνει. Από την θρυλική δεκαετία του 60 και μετά, η σεξουαλική επανάσταση μιας μεταπολεμικής γενιάς που πάσχιζε…
Πριν πολλά χρόνια, βγήκε στην πιάτσα μουσικοκριτικός και κατακεραύνωσε τον Μάνο Χατζιδάκι, γιατί το “Χασάπικο 40” ήτανε, λέει, κλεμμένο από τον Μότσαρτ. Ο Μάνος απάντησε: Μα γι’ αυτό το είπα…
Καημένοι ποιητές πώς γίνεται ο μονόχειρας ν’ αγκαλιάσει πώς γίνεται ο τυφλός να δει πώς γίνεται οι λέξεις μας να μιλήσουν τη θάλασσα καημένοι ποιητές στο βυθό των λέξεων ο…