Πέτρος Ρωμανός: τρία ποιήματα
Στο τέλος… Εκεί, δίπλα στην καρδιά, σιγοψιθυρίζει η ψυχή μου ετοιμοθάνατη. Αναζητώντας κάτι να αγαπήσει. Όλα τελειώνουν, τίποτα δεν μένει. Παρά μονάχα αυτά που η ψυχή…
Στο τέλος… Εκεί, δίπλα στην καρδιά, σιγοψιθυρίζει η ψυχή μου ετοιμοθάνατη. Αναζητώντας κάτι να αγαπήσει. Όλα τελειώνουν, τίποτα δεν μένει. Παρά μονάχα αυτά που η ψυχή…
Επένδυσα στο αίσθημα Δεν είχε τόκους. Ούτε ρήτρες εξόδου. Καθισμενη στο περβάζι, έτρωγα τα νύχια μου περιμένοντας μια ζωή κάτι πιο σταθερό απ’ την αναπνοή μου. Μια λωρίδα…
Η ευλογία αλλά και η τυραννία των λέξεων Ο Διονύσης Στεργιούλας στο τέταρτο ποιητικό του έργο με τίτλο Ακραία λεκτικά φαινόμενα συνεχίζει, όπως και στα προηγούμενα, να δημιουργεί στο…
-Κύριε Ράλλη, τι σας ενέπνευσε να γράψετε το «Σχετικά με τη φύση του φωτός»; Ποιο ήταν το αρχικό ερέθισμα; -Αρχικό ερέθισμα στάθηκε η θέληση να ταξιδέψω πίσω στα εφηβικά…
Μία λέξη που με ξάφνιασε και με γοήτευσε με την τόλμη και την πρωτοτυπία της, αλλά και με τη δύναμή της να με διακτινίσει στον κόσμο και στην καθημερινή…
Πετάει για να ξεφύγει απ’ το ίδιο του το franchise Πίσω από την «επανερμηνεία» κρύβεται συχνά μια δημιουργική ένδεια. Η βιομηχανία δεν ρισκάρει, δεν φαντάζεται, επενδύει στην αναγνωρισιμότητα. Το αποτέλεσμα…
O πόλεμος θα τελειώσει. Οι ηγέτες θα δώσουν τα χέρια. Η γριά γυναίκα θα συνεχίσει να περιμένει τον μάρτυρα γιο της. Αυτή η κοπέλα θα περιμένει τον αγαπημένο της σύζυγο.…
Ο László Moholy - Nagy γεννήθηκε το 1895 στη νότια Ουγγαρία. Στην πόλη Szeged έλαβε μια υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, η οποία επηρέασε σε βάθος τον τρόπο και την οπτική γωνία…
Θοδωρής Αναγνωστόπουλος* – Άνθρωπος της ΑΙ Συζήτηση 1 για το: Δημήτρης Παπαδόπουλος: Καθρέφτες που Μαθαίνουν: Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Ενισχυτής του Ίδιου Θ.Α. : Δεν μπορεί να θεωρηθεί…
Καινούργια καρδιά Η καρδιά μου όπως το φίδι έχει αλλάξει δέρμα και να, γεμάτο πληγές και μέλι, το κοιτώ κρατώντας το στα δάχτυλά μου Πού βρίσκονται οι σκέψεις…
https://youtu.be/d3mWmi4brvU?si=DIgIK0-MzMAGUVVP
«Ο καλλιτέχνης αφομοιώνεται, ο τρελός στον δρόμο αφομοιώνεται, γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας κι ενσωματώνεται. Δώσ’ του ένα δολάριο, βάλε τον σε μια διαφήμιση στην τηλεόραση. Μόνο ο τρομοκράτης μένει απέξω. Ο…