Παυλίνα Παμπούδη: Μικρό, προσωπικό, συνειρμικό Λεξικό – Α

  ADAGIA   Διαβάζοντας το «ADAGIA» του St. Wallace σε μετάφραση Χάρη Βλαβιανού, παίζοντας, γράφω κι εγώ παράλληλους, ή συμπληρωματικούς «αφορισμούς»: * Η υψηλότερη επιδίωξη είναι η επιδίωξη της ευτυχίας…

0 Comments

Κωστής Ζ. Καπελώνης: Πολιτική (;) για το Θέατρο (;)

Δεν έχω συναντήσει κανένα πολιτικό πρόσωπο, που να ομολογεί δημοσίως, ότι δεν ενδιαφέρεται για τον Πολιτισμό. Έχω συναντήσει πολύ λίγα πολιτικά πρόσωπα, που -με έργα και όχι στα λόγια- ενδιαφέρονται…

0 Comments

Έρικ Σμυρναίος: Η Σοφία και οι εννιά νάνοι (μέρος δεύτερο)

Το τσιμπούσι ξεκίνησε. Ύστερα από λίγο άρχισαν να γελάνε και να μιλάνε όλοι μαζί και το σπίτι που ήταν συνήθως σιωπηλό και γαλήνιο σαν εκκλησία πλημμύρισε από γέλια και φωνές…

0 Comments

Γιώργος Βέης Το ελιξήριο της εικονοφιλίας

Στην Ιουλίτα Ηλιοπούλου   «Ένα σώμα γυμνό είναι η μοναδική προέκταση της νοητής γραμμής που μας ενώνει με το Μυστήριο». Οδυσσέας Ελύτης, Σηματολόγιον   Ο Οδυσσέας Ελύτης ανήκει, ως γνωστόν,…

0 Comments