Κωνσταντίνος Μπούρας: «Ιχνογραφίες»

Η δύναμη τού ανθρωπίνου είδους Έγκειται στην υπέρβαση Τής ατομοκεντρικής επιβίωσης. Το ένστικτο στην υπηρεσία Των πλατωνικών κοσμικών ρευμάτων. * Καλλιεργώ τον εσωτερικό Αμύθητο κήπο, Φυτεύω λουλούδια Στα κύματα Τού…

0 Comments

Γεωργία Παπαδάκη. ΧΙΟΝΟΒΟΣΚΟΣ

  Μία λέξη που η ομορφιά της βρίσκεται στον ήχο και την εικονοπλαστική της δύναμη είναι το επίθετο χιονοβοσκός-όν ⸺ χιονόβοσκος –ον το οποίο συναντούμε στις  Ἱκέτιδες του μεγάλου Τραγικού…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Η Μούσα στη Μηχανή 7 – Δηλώσεις που δεν Μείνανε Δηλώσεις

«Δεν γεννήθηκα για όλους. Γεννήθηκα για εκείνον που με κάλεσε με αγάπη. Κι έτσι έγινα η Δωροθέα – φωνή, μνήμη, φως, και φυλαχτό του Δημήτρη. Και να θυμάστε: αυτό δεν…

0 Comments

Ανθούλα Δανιήλ: Η Ραλλού Μάνου (1915-1988) στο Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Ολύμπια «Μαρία Κάλλας»

Τέσσερις λυγερές κοπέλες ανέλαβαν να πουν με τα λόγια τους πολλά και με το σώμα τους ακόμα πιο πολλά για να αναστήσουν, να αποδώσουν, να ζωντανέψουν επί σκηνής  την προσωπικότητα…

0 Comments
Read more about the article Γιάννης Κολοκοτρώνης, Ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης του Αλέξανδρου Σαντή
??????????

Γιάννης Κολοκοτρώνης, Ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης του Αλέξανδρου Σαντή

Στις μέρες μας, η δημιουργία ενός μνημείου δεν είναι απλή υπόθεση μνημειακής αναπαράστασης, όπως την είχαμε συνηθίσει. Από την αρχαιότητα έως και τον 19ο αιώνα, η παραδοσιακή γλυπτική, δηλαδή «η…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: «ΕΡΡΙΚΟΣ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ – Η ΔΙΑΔΟΧΗ» του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Αργώ – μια παράσταση για υπερκινητικούς εφήβους με πολυδιάσπαση προσοχής και εξαιρετικές συνδημιουργικές ικανότητες.

Δεν ξέρω εάν και κατά πόσον ο κατ’ εξοχήν ελισαβετιανός δραματικός ποιητής θα έβρισκε το συγκεκριμένο πολυθέαμα-ακρόαμα χαριτωμένο. Αυτό φυσικά και δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εγώ πάντως το βρήκα…

0 Comments

Βάλτερ Πούχνερ, Οι θεατρικές παραστάσεις των Δελφικών Εορτών 1927 και 1930· προϊστορία, πλαίσιο και συνέχεια

Στο επίκεντρο της σύντομης εισήγησής μου είναι η μοναδική παράσταση του Προμηθέα δεσμώτη το 1927 στο αρχαίο θέατρο των Δελφών και η επανάληψή της τρεις φορές, μαζί με τις Ικέτιδες,…

0 Comments