Δημήτρης Βαρβαρήγος: 4Χ4, Ποιήσεις  #2

Δεν είναι εύκολο να γράψεις απόψεις για ένα συλλογικό ποιητικό έργο από 4 καταξιωμένους δημιουργούς. Ο καθένας χωριστά έχει τη δική του πορεία και δυναμική ταυτότητα στο χώρο της σύγχρονης…

0 Comments

Νικολέττα – Κατσιδήμα Λάγιου: Γιώργος Κοζίας, «Εξάγγελος», Εκδόσεις Περισπωμένη, 2021

  «Εξάγγελος», προφήτης και στρατιώτης   Η ποίηση του Γιώργου Κοζία ηχεί ως παιάνας συναισθηματικής εφόρμησης, έχει κάτι το αφυπνιστικό, το επαναστατικό, που συνδυάζεται με μία ανυποχώρητη εσωτερική πειθαρχία και δέσμευση…

0 Comments

Νόνη Σταματέλου: δυο ποιήματα

Aγγελοκρούσματα Αέρας ήσουνα που βρήκες ανοιχτή καρδιά  και φύσηξες Αέρας και σεισμός   γέλιο και κλάμα απ' τον παράδεισο Κι άρχισαν να ηχούν τα κουδουνάκια των αγγέλων πού βλέπουν  έκπληκτοι το…

0 Comments
Read more about the article Δημήτρης Βαρβαρηγος: ένα διήγημα
?????????????????????????????????????????????????????????

Δημήτρης Βαρβαρηγος: ένα διήγημα

Η ΜΑΥΡΗ ΓΡΑΜΜΗ   Οι χρωστήρες ξέρουν μόνο τ’ όνομα της   Τα χρώματα πάντα έπαιζαν κυρίαρχο ρόλο στη ζωή του. Όχι μόνο εκείνα τα αυθεντικά της φύσης, αλλά κι εκείνα…

0 Comments

Marià Fortuny i Marsal Τα παιδιά του ζωγράφου στο γιαπωνέζικο δωμάτιο, 1874.

 Ο πίνακας αυτός είναι ένας από τους αγαπημένους μου, και κατά τη γνώμη μου, ο καλύτερος του Μαριά Φορτούνι, Ισπανού ζωγράφου. Στη σύντομη καριέρα του ο Μαριά Φορτούνι (1838 –…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: Το θέατρο τού λόγου στην βέλτιστη εικονοποίησή του – Η «Αιολική Γη» του Ηλία Βενέζη στο Εθνικό μας Θέατρο  

Το λεγόμενο «θέατρο τού λόγου» συναντά, συμφιλιώνεται και συν-ζεύγνυται με το λεγόμενο «θέατρο τής εικόνας». Δεν υπάρχει σύγκρουση παρά μόνον τεχνητοί διαχωρισμοί για μελετητικούς λόγους. Οι λέξεις είναι όρια και…

0 Comments

Γεωργία Παπαδάκη: Σαγηνεύω

ΣΑΓΗΝΕΥΩ       Το ρήμα αυτό που έχει σήμερα την έννοια τού  «ασκώ επάνω σε κάπ(οιον) μια ακατανίκητη έλξη» παρουσιάζει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σημασιολογική εξέλιξη, από την αρχική σημασία του που είναι…

0 Comments