Loading...
ΘέατροΜε πάθοςΠρωτοσέλιδοΤΕΧΝΗ

Κωστής Ζ. Καπελώνης:  Τι ‘ν’ το θέατρο τι ‘ν’ το ζουμί του

Υλικά:

Μερικοί ηθοποιοί

Μαγιά από θέατρο

Άφθονα συναισθήματα

Μια ίντριγκα

Αλάτι

Πιπέρι

Μπαχαρικά κατά βούλησιν

Μία Σκηνή θεάτρου

Λίγο Κοινό (όσο σηκώσει)

 Παίρνουμε τους ηθοποιούς, τους χτυπάμε μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνει ένα εύπλαστο μείγμα, προσθέτουμε μαγιά από θέατρο, με τρυφερότητα. Κάθε μέρα προσθέτουμε λίγα-λίγα τα συναισθήματα, επαναλαμβάνουμε με ανάδευση μέχρι να φουσκώσει το μείγμα και να δεκαπλασιαστεί σε ένταση και σπιρτάδα. Πρέπει να έχουμε μεγάλη υπομονή στην επεξεργασία, γιατί μπορεί ν’ αργεί ν’ φουσκώσει ή ακόμη και να κόψει. Με μεγάλη οικονομία προσθέτουμε αλατοπίπερο και κατά βούληση τα μπαχαρικά. Αλλά εκεί απαιτείται ισορροπία και αυτοσυγκράτηση. Το λίγο είναι ανεπαρκές και το πολύ μπορεί να τα καταστρέψει όλα και να πρέπει να επαναλάβουμε την όλη διαδικασία από την αρχή.

Αφού εξασφαλίσουμε το κατάλληλο μέγεθος συναισθημάτων και οπτικής αποτελεσματικότητας, με την αντίστοιχη ποιότητα ήχου, φωτίζουμε καταλλήλως και ανεβάζουμε το μείγμα επί Σκηνής. Η μουσική και ο χορός, σε μικρές ποσότητες, δεν βλάπτουν. Μέχρις εδώ, όλα καλά.

Μετά όμως, καλείται το Κοινό να απολαύσει. Αλλά επειδή η απόλαυση δεν είναι εξασφαλισμένη, καλό είναι τα φροντίσουμε με προετοιμάσουμε το «κοινό» καταλλήλως, πριν από την παράσταση, με δημοσιεύματα, δημόσια σχόλια και κουτσομπολιά, ώστε να κάνουμε εκ των προτέρων αρεστούς τους ηθοποιούς. Δηλαδή να δημιουργήσουμε στο Κοινό κατάλληλα κριτήρια απόλαυσης, που να συνάδουν με το προσφερόμενο επί σκηνής, κατά τρόπον ώστε το τελικό αποτέλεσμα να ταιριάζει στα διαμορφωμένα από τη διαφημιστική προβολή κριτήρια αξιολόγησης, ούτως ώστε το προετοιμασμένο “κοινό” να απολαύσει αυτό ακριβώς που περιμένει ή επιθυμεί.

Κατόπιν παίρνουμε έναν ξαναφουσκωμένο από το “κοινό” ηθοποιό και τον περιφέρουμε στα πρωινάδικα και στα σοσιαλμήντια, διά να ομιλεί επί παντός επιστητού, κυρίως όμως επί του τρέχοντος θέματος της επικαιρότητας και επιδιώκουμε να προκαλέσει, με τα λεγόμενά του, έναν άλλο φουσκωμένο ηθοποιό, ο οποίος θα ανταποκριθεί στην πρόκληση και θα εκφέρει κι εκείνος τη γνώμη του. Αν δεν υπάρξει κάποιος να ανταποκριθεί, μπορούμε να απευθυνθούμε σε έναν άλλον ήδη φουσκωμένο ηθοποιό ή άλλο γνωστό πρόσωπο, ει δυνατόν με τηλεοπτική εμβέλεια, τάχα να μιλήσει για την δουλειά του, αλλά τεχνηέντως θα τον ερωτήσουμε και περί του τρέχοντος σκανδάλου, όμως έρωτας και ερώτηση να ψιλομπερδεύονται, έτσι που στο μοντάζ να εμφανίσουμε αυτό που έχουμε προϋπολογίσει. Σκοπός μας είναι να καταφέρουμε να ξεχαστεί εντελώς εκείνο που παρουσιάστηκε κάποτε επί Σκηνής και κατεξοχήν τα σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά του και έτσι να μείνει από τους ηθοποιούς μόνο ο απόηχος των μεταξύ των αντεγκλήσεων και ερωταποκρίσεων, με έμφαση στα σκάνδαλα κυρίως που τροφοδοτούν την αντιπαράθεση και τον φανατισμό στους καταναλωτές, που δεν ευτύχησαν μεν να απολαύσουν τα επί Σκηνής, αλλά απολαμβάνουν τον απόηχο, τις διαδόσεις και τις κριτικές, που όσο πιο αντιεπιστημονικές τόσο το καλύτερο.

 

Το πιάτο σερβίρεται σε προβεβλημένα ταχυφαγεία θεάτρου και στα κανάλια της τηλεόρασης στην πρωινή ζώνη.

 

Τέλος, καλό θα ήταν να αφήνουμε ανενόχλητο το υπόλοιπο θέατρο, που δεν θέλει να συμμετέχει σε αυτή τη μαγειρική, αλλά δυστυχώς κι εκείνο μολύνεται από την γειτνίαση και αρρωσταίνει και τελικώς θάπτεται μαζί με τα πίτουρα και το τρώνε οι κότες και οι Όρνιθες.  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.