Βάλτερ Πούχνερ: Σάτιρα και “πορνογραφία” στο αποκριάτικο τραγούδι – Τα Γαμοτράγουδα

 Στον “ανάποδο” κόσμο του καρναβαλιού (mundus reversus)[1], όπου και στην αγροτική ύπαιθρο τα πάνω βρίσκονται κάτω, δηλαδή η καθημερινή τάξη των πραγμάτων με τους κοινωνικούς ρόλους της, τις νόρμες συμπεριφοράς,…

1 Comment

Έφη Φρυδά. Μάσκες και σκεπτόμενες εικόνες

Καρναβάλι έχουμε, κάποιοι κρατούν το έθιμο και φοράνε μάσκες σε μια ξεθυμασμένη απόπειρα για διονυσιακές αταξίες, ενώ κάποιοι άλλοι πάλι αρκούνται στις διαρκείς παρεκτροπές παντός είδους μιας καθημερινότητας που μας…

0 Comments

Ανθούλα Δανιήλ: VIVA  L’ ITALIA – A POSTO Στο ΟΛΥΜΠΙΑ Δημοτικό Μουσικό  Θέατρο «ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ»

Ο Olivier Descotes, καλλιτεχνικός διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Ολύμπια, μας ενημερώσει ότι δυο κορυφαίοι καλλιτέχνες, διαφορετικής γενιάς  που εκπροσωπούν την πρωτοπορία της ιταλικής σκηνής του σύγχρονου χορού εμφανίζονται στην Αθήνα.…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: ΣΟΥΕΛ! σε κείμενο και σκηνοθεσία Θοδωρή Τσαπακίδη. Στο ΘΕΑΤΡΟ 104.

Μία τραγικωμωδία σε δύο πράξεις   Το συναίσθημα – και μάλιστα στην μελοδραματική του εκδοχή – είναι εξοβελιστέο από κάθε διανοουμενίστικη απόπειρα λογοτεχνική ή καλλιτεχνικής έκφρασης. Θεωρείται – και είναι…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Η Μεταφορά στα Μαθηματικά και την Ποίηση

Αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ισχυρά σχήματα στην ποίηση είναι η μεταφορά. Η μεταφορά βασίζεται στη φαντασία, την αλήθεια, το νόημα, τον υπαινιγμό και την αφαίρεση και κυρίως στην ομοιότητα…

0 Comments