Γεωργία Παπαδάκη. ΟΙΣΤΡΗΛΑΤΟΣ — ΟΙΣΤΡΟΔΙ(Ο)ΝΗΤΟΣ

  Τρεις λέξεις με συναρπαστική λειτουργική δύναμη που έπλασε η αρχαία Ελληνική είναι τα παραπάνω σύνθετα επίθετα οἰστρήλατος-ον και οἰστροδίνητος-ον, οἰστροδόνητος-ον.     Πρώτο συνθετικό και των τριών είναι το ουσιαστικό…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: Η αλχημεία τού ποιητικού μεταβολισμού τής καθημερινότητας.

Ποίηση είναι να μεταβολίζεις τα πικρά σε γλυκά και το κώνειο σε ηδύποτο. Ποίηση είναι να αντέχεις όταν όλα συνηγορούν πως πέφτεις. Ποίηση είναι να μάχεσαι όταν οι άλλοι σε…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: Ο αναπνέων αιωνίως “Ματωμένος Γάμος τού Λόρκα” στο Θέατρο Μοντέρνοι Καιροί τού Κεραμεικού πάνω από τις γραμμές τής Κωνσταντινουπόλεως, ξαναπιάνει τον κομμένο μύθο τού αρχαίου δράματος…

Είναι σπάνιο να ξαναβλέπω επανειλημμένως την ίδια παράσταση δύο συνεχόμενες φορές (Σάββατο και Κυριακή, το πρώτο σαββατοκύριακο τού σωτηρίου έτους 2025)… ειδικά όταν πρόκειται για ένα έργο χιλιοειδωμένο ήδη από…

0 Comments

Βαγγέλης Μητράκος: Ένα  παλιό γραμματοκιβώτιο

Κάποτε, τούτο το γραμματοκιβώτιο, τώρα τις γιορτές, γέμιζε γράμματα και κάρτες, που έστελναν οι συγγενείς και οι φίλοι από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό. Και η νοικοκυρά, η …

0 Comments

Αλεξάνδρα Ζερβού: Το στοιχειωμένο σπίτι και το θέατρο της Ελευθερίας

Η Ερμιόνη δεν το αγαπούσε και πολύ το πατρικό της. Ούτε κι αυτό φαινόταν φιλικό μαζί της. Μόνο η γωνιά με το εντοιχισμένο γραφειάκι που το σεβάστηκε η ανακαίνιση, της…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: 2025 Ανύπαρκτο

Θαμμένοι κάτω από τρεις χιλιάδες χρόνια ιστορίας Πασχίζουμε να βγούμε στην επιφάνεια Το κενό γεμίζει από προβολές Εικόνες τυραννάνε νου και καρδιά.   Όχι στοίβα σπασμένες εικόνες ποιητών Ολόφρεσκες και…

0 Comments

 Tομ Γουέιτς: Υπογείως. Μετάφραση: Γιώργος Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης

Υπογείως   Τρίζουνε τα κόκκαλα μες τον κίνδυνο                                                                                                   ο στεναγμός αντηχεί απ’ τη σπηλιά                             …

0 Comments