Λίζα Διονυσιάδου: Χαμένη στη μετάφραση

Xαμένη στη μετάφραση   «Χαμένη», και όχι «χαμένοι», όπως στην ταινία της Σοφίας Κόπολα, που περιστρέφεται γύρω από έναν μεσήλικα ηθοποιό, και μια νεαρή κοπέλα που αποφοίτησε πρόσφατα από το…

0 Comments

Ελισσαίος Βγενόπουλος: Αρθούρος Ρεμπώ (170 χρόνια από τη γέννησή του) 20 Οκτωβρίου 1854 – 10 Νοεμβρίου 1891

Το εγώ είναι ένας άλλος Τα μεγαλύτερα πειραχτήρια στη ζωή είναι οι άνεμοι, τα παιδιά, και οι συνειδήσεις, χτυπάνε την πόρτα, ανοίγεις να δεις ποιος είναι και έχουν εξαφανιστεί. Σε…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: “Τα πικρά δάκρυα τής Πέτρα φον Καντ” στο Θέατρο ΕΛΕΡ.

Άκρως διδακτικό, απολύτως επίκαιρο «αστικό δράμα» σαν να έχει παιχτεί μόλις χθες. Παιχνίδια εξουσίας και αλλοτριωμένες σχέσεις στο πλαίσιο μίας απάνθρωπης ανταγωνιστικότητας στον βωμό της χρηματοθηρίας. Το οικονομικό συμφέρον πρωταγωνιστεί…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Παραλλαγές σε Ποίημα

‘Τεχνητή Νοημοσύνη – Σοβαρολογούμε ή Απλώς Παίζουμε;’ είναι ο τίτλος προηγούμενης ανάρτησης. Μέχρι στιγμής σοβαρολογούσαμε, ήρθε όμως και η στιγμή να παίξουμε. Παίζουμε λοιπόν με το ποίημα ‘Να Σώσω το…

0 Comments

Παναγιώτη Σκορδά: Όταν ο Μιχάλης Γκανάς τιμήθηκε στη Μυτιλήνη

Βρέθηκε στη Μυτιλήνη ύστερα από πρόσκληση του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης και του Συνδέσμου Φιλολόγων Λέσβου για ένα διήμερο εκδηλώσεων αφιερωμένες στο ποιητικό και το στιχουργικό του έργο, τον Απρίλιο του…

0 Comments

Κώστας Ξ. Γιαννόπουλος: Λούις Κάρολ, τι ίσως είναι η Αλίκη και η μοίρα του συγγραφέα της, ενός διαφθορέα

Η Αλίκη είναι ολονών αλλά και του αμφίπλευρου καθρέφτη της που τόσα χρόνια δεν έχει ούτε μία ραγισματιά.   ΕΝΑΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΟΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟΣ   Είναι ακίνδυνα τα βιβλία; Όχι…

0 Comments

Κωστής Ζ. Καπελώνης: Η θεατρική σκηνή ως αυτοτελές σύμπαν

Η θεατρική σκηνή, ως αυτοτελές σύμπαν και η θεώρησή του. Το κατώφλι εισόδου στη σκηνή, ως το μεγάλο βήμα από το ιδιωτικό στο δημόσιο. Το άλμα από το προσωπικό του…

0 Comments

Γιάννης Κολοκοτρώνης: Εμπειρίες Προσομοίωσης από τον Αλέξανδρο Μουστάκα

Ο Αλέξανδρος Μουστάκας, είναι ένας σύγχρονος ζωγράφος του ψηφιακού μεταμοντέρνου νεοκλασικισμού (post-modern neoclassicism). Οι ζωγραφιές του είναι στοχαστικές, εμφορούμενες από μια αίσθηση απόκοσμης ηρεμίας, ενδοσκόπησης και εύθραυστης ισορροπίας. Ενσωματώνοντας συχνά…

0 Comments

Παυλίνα Παμπούδη: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ   Στα Επείγοντα επικρατούσε πανδαιμόνιο. Τραυματιοφορείς έτρεχαν στους διαδρόμους σπρώχνοντας φορεία, γιατροί και νοσοκόμοι μπαινόβγαιναν βιαστικά στα χειρουργεία, σκοντάφτοντας διαρκώς πάνω σε παραζαλισμένους τραυματίες και συνοδούς. Στον πηχτό…

0 Comments

Αντώνης Ζαΐρης: Ύπουλη νύχτα. Εκδόσεις Ενύπνιο

Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ενύπνιο το νέο βιβλίο του Αντώνη Ζαΐρη «Ύπουλη νύχτα». H ποιητική συλλογή «Ύπουλη νύχτα» φωτίζει την εναγώνια προσπάθεια της ανθρώπινης ύπαρξης να ισορροπήσει ανάμεσα στη ζωή…

0 Comments