Θανάσης Τριανταφύλλου – Δεν έχω οξυγόνο!
Δεν έχω οξυγόνο! Σε λίγο, πολύ λίγο, αφού μόνος θα φύγω, μαμά σ’ αφήνω πόνο! Να με θυμάστε, μόνο! Να με θυμάστε, μόνο! Δεν έχω οξυγόνο! Παγίδα έχουν…
Δεν έχω οξυγόνο! Σε λίγο, πολύ λίγο, αφού μόνος θα φύγω, μαμά σ’ αφήνω πόνο! Να με θυμάστε, μόνο! Να με θυμάστε, μόνο! Δεν έχω οξυγόνο! Παγίδα έχουν…
i. Πιάνουν τον ήλιο οι ερωδιοί, στα νερά καθρεπτίζονται. Φτερά ταξιδιάρικα κόντρα στο φως της λίμνης. ii. Γλαρόνια, κούκοι στην αγκαλιά της λίμνης ψάχνουν για φωλιά. …
Ε λοιπόν, ναι, και η «δακ(χ)τυλήθρα» είναι λέξη της αρχαίας ελληνικής (← δάκτυλος + επίθημα –ήθρα, όπως κηρ-ήθρα, κολυμβ-ήθρα κ.ά.) και σημαίνει θήκη για το δάκτυλο, όπως θα δούμε…
Τα περίπτερα αποτελούν, ιστορικά, έναν καθρέφτη της ελληνικής κοινωνίας, έναν μικρό-μεγάλο κόσμο, μια γοητευτική, ελληνική, παγκόσμια πρωτοτυπία . Ειδικά στη Σπάρτη, από ιδρύσεώς της και μέχρι σήμερα, τα περίπτερα υπήρξαν…
Με αφορμή, κάποια ανάρτηση στο fb, σχετική με το θεατρικό έργο, τού μετέπειτα κινηματογραφικού σκηνοθέτη, Αλέξη Δαμιανού και την αναφορά της αναρτήσασας, στο τραγούδι του έργου " Τα παιδιά κάτου…
είμαι ο ήλιος που λιώνει το κορμί σου …
Η καμηλοπάρδαλη Υπάρχει ένα διήγημα του Πολωνού συγγραφέα Σλάβομιρ Μρόζεκ με τίτλο «Η καμηλοπάρδαλη». Μιλάει για ένα ανήσυχο αγόρι, τον Γιόζεφ, που είχε δύο θείους, διαφορετικούς τον ένα από…
Δύο χρόνια Τέμπη κι ακόμα όλα είναι θολά… Την περασμένη Κυριακή χιλιάδες κόσμου βγήκαν σε δρόμους και πλατείες εντός και εκτός Ελλάδας για να διαδηλώσουν ειρηνικά και να εκφράσουν την…
Άνθρωπος εκ των έσω Μυστήριο τυλιγμένο στον χαβαλέ Το μεγάλο μυστικό στη ζωή είναι πώς θα καταφέρει ο άνθρωπος να ισορροπήσει τη γνώση με την εμπειρία και την ηλικία, γιατί…
Έμμα Σουνς Στις 14 Ιανουαρίου του 1922, η Έμμα Σουνς επιστρέφοντας από το εργοστάσιο υφασμάτων Τάρμπουχ και Λέβενταλ βρήκε στο βάθος του διαδρόμου ένα γράμμα ταχυδρομημένο από τη Βραζιλία με…
Είπα δεν θα σ’ αγαπήσω πια καρφιά στον αυχένα μου έμπηξα βαθιά. Στερεώθηκα Έτσι χρόνια στήλη άλατος προχώρησα. Ψίθυροι εκκωφαντικοί κάτω απ’ τα βήματά μου βαριά πατούσα το στόμα…
Η τεχνητή επικοινωνία ως πληροφοριακό τέχνασμα στην προώθηση της δραματικής πλοκής Το συμβατικό δραματικό έργο αποτελεί, από την άποψη της πληροφορικής, ένα πρόβλημα μετάδοσης πληροφοριών, εκ μέρους του δραματουργού, στους…